نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته یکی از محصولاتی می باشد که به طور جامعی خود را به عنوان با نمونه ای با کیفیت تر ، کم دردس تر و البته مقرون به صرفه تر از استخرهای بتنی معرفی کرده است و در این زمینه نیز به خوبی توانسته است جای خود را در محیط های خانگی، باغ و ویلا باز کند. یکی از مهمترین مزیت استخرهای پیش ساخته را می توان تنوع گسترده ای از مدل ها چه از نظر ابعاد و اندازه و چه از نظر سایر پارامتر ها دانست، که به خوبی نیز دست شما را در زمینه انتخاب مدل مدنظرتان باز می گذارد. اما سوال مهم اینجاست که بهترین مرکز برای خرید استخر پیش ساخته کجاست؟ خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی اصلی اینتکس را چگونه باید انجام دهیم؟ اگر شما هم با این سوالات رو به رو هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی تان کنیم.

امروزه در میان تنوع گسترده مدل های استخر پیش ساخته می توان تنوع قابل ملاحظه ای را در زمینه فروشگاه های عرضه کننده این محصولات مشاهده کرد. در خصوص انتخاب بهترین مرکز خرید استخر پیش ساخته باید بگوییم که سابقه بلند بالا در کنار تنوع گسترده می تواند تضمین کننده این امر باشد. البته باید بگوییم که سابقه بلند بالای درخشان که رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه دارد. ما در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس و بست وی در ایران، با سابقه 17 ساله ای که تا به اینجای کار داشته ایم توانسته ایم تا روز به روز خدمات گسترده و بی نظیری را در اختیار خریداران خود قرار دهیم، تا علاوه بر قبل از خرید، پس از خرید نیز با خیالی راحت دست به انتخاب مدل مدنظرشان بزنند.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان واردکننده اصلی محصولات اینتکس چه در زمینه استخرهای پیش ساخته و چه دسته بندی های دیگر، تنوع بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین مزیت اصلی خرید از نمایندگی اصلی اینتکس را می توان ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده دانست که در این صورت با کیفیت اورجینال و تضمین شده رو به رو هستید. تمامی استخرهای پیش ساخته درون بسته بندی های شرکتی خود برند اینتکس و به صورت پلمپ وارد فروشگاه شده و به دست شما می رسد تا با خیالی راحت دست به خرید این محصولات بزنید.

علاوه بر این امر باید بگوییم که برای تمامی دسته بندی های موجود در فروشگاه و همچنین استخرهای پیش ساخته، ضمانت تست سه روزه وجود دارد و محصولاتی که قادر باشیم را در همان حضور مشتری در صورت دلخواه خریدار، باز کرده و تست های سلامت را می گیریم. برخی از مدل های استخر پیش ساخته درون بسته بندی خود دارای لوازم جانبی می باشند تا نیاز شما به خریدهای مجزا را برطرف کنند اما برخی دیگر فاقد لوازم جانبی هستند؛ در این خصوص باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، زیرا ما در فروشگاه اینتکس تهران، دسته بندی گسترده از لوازم جانبی را به صورت مجزا برای شما فراهم آورده ایم تا با پایین ترین قیمت و کیفیت اورجینال بتوانید لوازم جانبی سازگار با مدل استخر پیش ساخته انتخابی را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از خدمات تخصصی ما در این فروشگاه، در خصوص نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته بزرگ در سراسر کشور می باشد. خدماتی که در ایران به ندرت صورت می گیرد و ما نیز با بهره مندی از کاشناسان با تجربه توانسته ایم این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهیم، تا در کوتاه ترین زمان ممکن استخر پیش ساخته مدنظرشان را در محل مورد نظر به صورت راه اندازی شده تحویل بگیرند و از آب تنی در تابستان داغ لذت ببرند. گفتنی است که خدمات نصب و راه اندازی در شهرهایی غیر از تهران با هماهنگی کارشناسان ما صورت می گیرد و در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید این هماهنگی ها صورت بپذیرد. برای خواندن ادامه این مقاله همین حالا به وب سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر بزنید:

 :::::::.......  خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی اصلی اینتکس  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر به دنبال خرید استخر بادی باشید قطعا در میان انتخاب فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات بادی تردید پیدا کرده اید؛ در این خصوص باید بگوییم که تجربه یک خرید لذت بخش استخر بادی با کیفیت را می توانید از نمایندگی اصلی برند محصولات بادی در ایران تجربه کنید. حال پیدا کردن نمایندگی اصلی استخر بادی در ایران می تواند کاری دشوار در میان گزینه های متعدد باشد. یکی از معیارهای اصلی انتخاب بهترین نمایندگی در کشور، می تواند سابقه درخشان بلند بالای فروشگاه باشد که در تمامی این سوال ها توانسته اند به جلب رضایت حداکثری مشتریان خود اکتفا کنند.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران با سابقه هفده ساله ای که تا زمان انتشار این مقاله دارد، یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش این برند در کشور می باشد که محصولاتی با تضمین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد. علاوه بر تضمین اورجینال بودن محصولات این فروشگاه، خدمات پس از فروش نیز مزیتی دیگر به حساب می آید که علاوه بر قبل از خرید، بعد از سفارش و استفاده محصول نیز خیال شما را به طور کلی راحت نگه می دارد.

لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس تهران علاوه بر فروش اینترنتی محصولات بادی اینتکس در ایران، با تاسیس شعب حضوریدر کشور نیز، خدمات فوق العاده ای را برای خریداران فراهم آورده است. دفاتر حضوری فروش این فروشگاه نیز در تهران و مازندران هم اکنون دایر و آماده خدمت رسانی حضوری علاوه بر عرضه محصولات به صورت اینترنتی می باشد. اما فارغ از انتخاب نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران، باید به دنبال انتخاب برترین و با کیفیت ترین مدل استخر بادی باشید که جوابگوی نیازهای تان است؛ به همین خاطر در ادامه این مطلب به برخی نکات اشاره خواهیم داشت که نقش کلیدی در انتخاب استخر بادی متناسب با نیازهایتان دارد.

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه می باشد. جنس متریالی که در ساختار بدنه این محصولات به کار گرفته می شود رابطه مستقیمی با طول عمر استخر خریداری شده دارد. بهترین انتخاب برای بدنه استخرهای بادی اینتکس، متریال وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم دو و سه لایه می باشد. این نوع متریال به دلیل دو لایه بودن، مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید دارد و عملکرد آن در فضای باز فوق العاده است؛ به همین خاطر با خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده از این محصولات در باغ و ویلای و یا حیاط منازل خود کنید.

یکی از مهمترین مزیت های این نوع متریال را می توان سازگاری فوق العاده آن با پوست بدن افراد از کودک تا بزرگسال و همچنین پوست های حساس دانست که در این صورت دیگر دغدغه ای در این خصوص نخواهید داشت. همچنین ضد حساسیت بودن این نوع مواد اولیه باعث شده تا بتوانید از آن برای پوست های حساسیت دار نیز با خیالی راحت و بدون مشکل بهره ببرید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. استفاده از پی وی سی در ساختار بدنه استخرهای بادی اینتکس باعث شده تا وزن محصول به خوبی کاهش پیدا کند.

این کاهش وزن به همراه انعطاف پذیری بالای متریال بدنه باعث شده تا استخرهای بادی را به راحتی بتوانید در مسافرت نیز به همراه خود داشته باشید، زیرا علاوه بر وزن سبک از حجم بسیار کوچکی نیز برخوردار هستند. حال که گفتمان به سمت وزن استخرهای بادی پیشروی داشت، باید بگوییم که در میان مدل های بی شمار استخر بادی اینتکس نمی توان در این مقاله، وزن دقیقی را عنوان نمود زیرا ابعاد استخر تاثیر بسزایی در وزن نهایی آن ها دارد. اما برای استخرهای بادی در بزرگ ترین ابعاد نیز وزنی کمتر از ده کیلو گرم را می توان متصور شد که باز هم بسیار سبک است و سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه دارد.

اما پس از خرید استخر بادی اینتکس مدنظرتان باید به سراغ راه اندازی یا بهتر بگوییم باد کردن آن بروید. جایی که نقش یک پمپ باد باکیفیت می تواند در راحتی راه اندازی و همچنین کمتر شدن زمان آن تاثیر بسزایی داشته باشد. در این زمینه نیز به خوبی می توانیم خیال شما را راحت کنیم، زیرا با تنوعی گسترده از مدل های پمپ باد دستی، برقی و پایی به صورت مجزا در فروشگاه اینتکس تهران رو به رو هستید. این پمپ بادها اغلب قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و با توجه به ابعاد استخر بادی که خریداری می کنید باید انتخاب شوند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......   خرید استخر بادی از نمایندگی اصلی اینتکس  .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , فروشگاه استخر بادی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()